Sıkça Sorulan Sorular


 
 

Kayıt Olma


extra'nın diğer ödül programlarından farkı nedir?

extra sayesinde benzersiz kişisel avantajlar ile yıllarca sürecek bir ödül sistemi yaratılmıştır. Programa dahil her extra yedek parça alışverişleriniz veya özel kampanya ve promosyonlar ilekazanılan ekstra puanlar size muhteşem ödüller olarak geri döner.

extra'ya kimler katılabilir?

Programa sadece Bosch otomotiv servis sahipleri ve Bağımsız otomotiv servis sahipleri katılabilecektir.

extra'ya kayıt olma kuralı nedir?

18 yaşından küçükler extra programı üyesi olamazlar, programa katılan servisleri temsil edemezler, üye numarası alamazlar ve programdan faydalanamazlar.

extra'ya nasıl kayıt olabilirim?

www.extra-sadakat-programi.com.tr sitesindeki Kayıt ol butonuna tıklayarak kayıt formunu eksiksiz doldurmanız durumunda kayıt esnasında verdiğiniz cep telefon bilgisine istinaden, size yollanan özel şifre ve bildirilen extra üye numarası ile sisteme giriş yapabilirsiniz.

Bu şifre tek kullanımlıktır, başarılı ilk giriş sonrasında, bu şifreyi değiştirip yeni şifre oluşturmalısınız. Yeni şifreniz ; 8 haneli olmalı ve /-(;=?%&$ sembollerinden en az birini içermelidir.

Örnek şifre :  A2b?c3!4

Yeni bir şifre  belirlenirken kullandığınız son 5 şifre kullanılamaz.
 

Puan Toplama ve Çözme


Puanları Nasıl Toplayacağım?

extra  sistemine dahil olan Bosch yedek parça ve test cihazları  alışverişlerinizde puan toplayabilir ve bu puanları birbirinden güzel ödüllere dönüştürebilirsiniz. extra ürünleri ile yedek parça alışverişleriniz sonucu topladığınız barkodları biriktirip bizlere yolladığınız takdirde , barkodlar tarama (scan) işleminden geçer ve otomatik olarak puan hesabınıza işlenip güncellenir.

Hoş geldin puanı 100 puan ise ilk kayıtta bizden hediye!

Hangi Üründen Kaç Puan Kazanırım?

Kaydınızı başarıyla tamamladıktan sonra,ürün puan tablosundan hangi extra ürününden ne kadar puan kazanabileceğinizi detaylı bir şekilde görüntüleyebilirsiniz.

extraya Dahil Olmayan Ürünün Barkodu Yollarsam Kaç Puan Kazanırım?

extra sadakat programında yer almayan Bosch ürün barkodları yollanması durumunda kesinlikle puana hak kazanılamaz veya herhangi bir hak iddia edilemez. Bu bağlamda iş ortağımız Sanal Mağaza ‘ nın kayıtları geçerlidir.

Gönderilmiş Barkodlarımı İade Edebilir miyim?

Gönderilmiş barkodların iadesi yapılamaz.

Puanlarımı Nakite Çevirebilir miyim?

Hayır, puanlar nakite çevrilemez.

Puanlarımın Son Kullanma Tarihi Var mıdır?

Puanlarınız 31 Aralık 2020 'ye kadar kullanmalısınız. Bu tarihten sonra puanlarınız sıfırlanacaktır. extra’da 01.01.2021 tarihinden itibaren yeni puan toplama dönemi başlayacaktır.

Süresi Dolan Puanlar Tekrar Kullanılabilir mi?

Malesef hayır.

Topladığım Puanlar Ne Kadar Sürede Hesabıma Aktarılır?

Kazanılan puanlar, sisteme kaydedilir ve sistemsel herhangi bir gecikme olmaması durumunda, 1 hafta içerisinde servisin puan hesabına aktarılır.

Puanlarımı Başka Bir Hesaba Aktarabilirmiyim?

Verilerin güvenliği açısından farklı hesaplar arasında puan transferi mümkün değildir.

extra'ya dahil ürünlerde çoklu paketin üstündeki barkodmu,içindeki tekli paketlerin barkodları mı geçerlidir?

Tekli paketlerin barkodları puan olarak hesabınıza geçecektir.

 

Ödül Sipariş Etme


www.extra-sadakat-programi.com.tr Sitesinden Ödül Sipariş Vermek İstiyorum.Nasıl Sipariş Verebilirim?

Web sitesi üzerinden yapılan sipariş:

1.Adım: www.extra-sadakat-programi.com.tr adresinden üye numaranız ve şifreniz ile giriş yaptıktan sonra ana sayfa sol tarafta bulunan kategoriler içerisinde beğendiğiniz / talep ettiğiniz ödülü 'sepetinize ekle' butonuna tıklayarak ekleyiniz. Ürün detayını görebilmek için ürünü adının veya resminin üzerine tıklamanız yeterlidir.

2.Adım: Karşınıza çıkan yeni pencerede sepetinizde bulunan ürünlerin ve ödeyeceğiniz toplam Puan miktarını görebileceksiniz. Eğer başka bir sipariş eklemek için devam etmek isterseniz 'siparişe devam edin' butonuna tıklayarak sol tarafta bulunan ürün kategorilerinden yeni siparişinizi sepetinize ekleyebilirsiniz. Toplam siparişini verdiğiniz ödül ürünlerinizi ve toplam Puan miktarınızı ekranda görecek 'sipariş ver' butonu ile Ödeme adımlarına geçeceksiniz.

3.Adım: Devam eden ekranda karşınıza gelen bilgiler üyelik bilgileriniz, teslimat bilgilerini ve Uygulama ve Koşullar dökümanı olacaktır, bilgilerinizin doğruluğunu kontrol ederek, Uygulama ve Koşullar dökümanını onaylamanız durumunda 'sipariş ver' butonuna basarak siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

Puanları Ne Zaman Ödüle Dönüştürebilirim?

Favori ödülleleriniz için yeterli puanı topladığınız taktirde puanlarınızı 7gün 24 saat içinde dilediğiniz zaman çözebilir,ödül talebinde bulunabilirsiniz.

Ödül Siparişleri Sırasında Puanlarımın Tümünü Aynı Anda Kullanabilir miyim?

Aynı gün içerisinde toplam puanlarınızın hepsini kullanabilirsiniz.

Topladığım Puanlar İçin Ödül Seçeneklerim Nelerdir?

extra, servis donanımınızdan,eğitime ve gündelik yaşamınıza kadar birçok alanda kullanabileceğiniz farklı ödül seçenekleri sunmaktadır. Detaylı bilgi için ödül kataloğumuza göz atabilirsiniz.

Sepetime Eklediğim Puanları Silebilir miyim?

Sepetinize eklediğiniz ödül sipariş ya da siparişlerinizi en sağda bulunan 'işaretlileri sil' veya 'sepeti güncelle' butonuna tıklayarak ilgili ürünü silebilir ya da aynı ekranda alt kısımda bulunan 'Sepeti Sil' butonuna tıklayarak sepetininizi tamamen boşaltabilirsiniz.

Ödüller Başka Ülkelere Yollanabilir mi?

Hayır, ödüller yalnızca sistemdeki adresinizin bulunduğu ülkeye ( Türkiye Cumhuriyeti ve Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti ) gönderilebilir.

 

Teslimat


Ödül Siparişimi Verdikten Sonra Durumu Nasıl Takip Edebilirim?

Üye numaranız ve şifreniz ile www.extra-sadakat-programi.com.tr adresimize giriş yaptıktan sonra sağ tarafta yer alan 'Geçmiş Siparişlerim' linkine tıklayarak, tüm siparişlerinizi takip edebilmektesiniz.

Sipariş Ettiğim Ürün Gecikti.Ne Yapabilirim?

Siparişinizi verdiğiniz Ödül ürünün takibini 'Geçmiş Siparişlerim' linkinden yapabilmektesiniz. Tedarik süresini aşan siparişlerinizin tedarik durumu ya da akıbetini öğrenmek için Müşteri Hizmetleri yetkililerimiz her türlü sorularınızda sizlere hızlı yanıtları ile destek olacaklardır.

Müşteri Hizmetleri numaramız : 0216 5385292 numaradan veya info@extra-sadakat-programi.com.tr adresine e-posta atarak ulaşabilirsiniz

Sipariş Ettiğim Ödülü  İade ya da İptal Ettirmek İstiyorum.Puan İadem Nasıl Yapılacak?

Sipariş etmiş olduğunuz ürün 'Bekliyor' statüsünde ise iptal edilebilmektedir. Puanınız iptal işleminin ardından hesabınıza işlenecektir. 'Geçmiş Siparişlerim' bölümünden tüm siparişlerinizin durumunu öğrenebilirsiniz.

Ödülüm Bana Ulaşmadan Sevkiyet Sırasında Hasar Gördü. Ne Yapabilirim?

Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız kargo yetkilisi önünde açıp kontrol etmeniz gerekmektedir. Eğer üründe bir tahribat mevcut ise kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunu unutmayınız.

Hangi Ürünleri İade Edememekteyim?

a. Ürünün arızalı veya ayıplı çıkması halleri dışında açıldıktan sonra sağlık açısından tehlike arz edebilecek veya tekrar kullanılamayacak ürünlerin (Örneğin kullanım esnasında vücut ile bire bir temas gerektiren her türlü ürün, tek kullanımlık ürünler).

b. Her türlü yazılım ve programlar, dvd, vcd, kasetler, taşınabilir bilgisayarlar, bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (Toner, kartuş, şerit vb.), her türlü kozmetik ürünler.

c. Ambalajı / Jelatini açılmış cep telefonları

d. Orijinal ambalajı zarar görmüş, tahrip edilmiş, kullanılmış ürünler.

Ödülümün Arızalı Olması Durumunda Ne Yapabilirim?

Ürün müşteriye ulaştıktan sonra ortaya çıkabilecek arızalar için, üretici firmanın yetkili servislerine başvurulmalıdır. Bu konuda Müşteri Hizmetlerimiz sizleri yönlendirecektir.

Bilgi için 0216 538 5292 nolu numaradan veya info@extra-sadakat-programi.com.tr adresine e-posta atarak bizlere ulaşabilirsiniz.

 

Kargo


Ne Kadar Kargo Ücreti Ödeyeceğim?

Kargo ücreti yoktur.

Kargo Takibimi veya Teslimat Bilgilerimi Nerden Öğreneceğim?

Siparişini verdiğiniz ürünler kargo aracılığı ile üyelik bilgilerinizdeki teslimat adresinize gönderilecektir. Üye girişiniz ile 'Geçmiş Siparişlerim' linkine tıkladıktan sonra kargoya verilen siparişleriniz durumu bölümünden takip edebilirsiniz.

 

Üyelik İptali


extra Üyeliğimi Nasıl İptal Edebilirim?

Üyeliğinizi iptal etmek istemeniz halinde, müşteri hizmetlerimizle temasa geçerek, size gönderilecek üyelik iptal dilekçesini müşteri hizmetlerimize göndermeniz gerekmektedir.

Üyelik iptalinizin hızlı ve kolay olması için, kayıtlı üye numaranız ile birlikte iptal sebebinizi talebinizi belirtiniz.

Üyelik iptalinden sonra puanlarıma ne olur?

Üyeliğin herhangi bir nedenle iptal olması durumunda; üye servisin kazandığı puanlar otomatik olarak silinecek olup; üye servis, bu puanlara ilişkin herhangi bir hak iddia edemez.

 
  


İletişim.
X