extra nedir?


extra (sadakat programı), Programa katılan Bosch Otomotiv Servislerine ve Bağımsız Otomotiv Servislerine promosyon, puan kazanma, puan harcama ve ödül kazanma gibi imkanlar sunan Bosch San. ve Tic. A.Ş.’ye ait müşteri sadakat ve pazarlama programıdır. extra’nın mülkiyeti Bosch San. ve Tic. A.Ş.’ye (Bosch) aittir.
 

Nasıl kayıt olabilirim?


Bosch tarafından size farklı mecralar üzerinden (Broşür, E-Mail, SMS vb.) yapılacak tanıtım ve bilgilendirme sonrasında www.extra-sadakat-programi.com.tr web sitesine giriş yaparak üyelik kaydınızı yaptırabilirsiniz. Kayıt esnasında verdiğiniz cep telefon bilgisine istinaden, size yollanan özel şifre ve bildirilen extra üye numarası ile sisteme giriş yapabilirsiniz. Bu şifre sadece tek seferlik giriş için geçerlidir. Başarılı ilk giriş sonrasında, bu şifreyi değiştirip (ŞİFRE KURALLARI) yeni şifre oluşturmalısınız. Her sisteme girişinizde kullanıcı adı olarak üye numaranızı ve şifrenizi belirtmelisiniz. extra sisteminde yer alan kayıt formunu eksisiz doldurduktan sonra, size kayıt formunda bildirdiğiniz iş adresine size bir hoşgeldin zarfı gönderilecektir.
 
Kayıt Ol


 

Nasıl puan kazanabilirim?


Kayıt olma işlemini tamamlayıp şifrenizi belirledikten sonra puan kazanmaya başlayabilirsiniz.
extra sistemine dahil olan Bosch ürünlerinin ambalajında yer alan barkodları ve test cihaz kurulumunda size verilen barkodları toplayıp barkod formunu doldurarak zarf ile iş ortağımız Sanal Mağaza A.Ş.’ye ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. Doğrudan Bosch’a gönderilen belge ya da talepler dikkate alınmayacaktır. Gönderdiğiniz barkodlar (iş ortağımız Sanal Mağaza A.Ş tarafından) tarama (scan) işleminden geçtikten ve Bosch’un onayından sonra otomatik olarak puan hesabınıza işlenir ve güncellenir. Belirli zaman aralıklarında yapılacak ve farklı ürün gruplarında olacak kampanya ve/veya hediye puan verilmesi Bosch’un insiyatifindedir. extra sadakat programında yer almayan Bosch ürün barkodları yollanması durumunda kesinlikle puana hak kazanılamaz veya herhangi bir hak iddia edilemez. Sadakat programında yer alan fakat yırtılmış, birbirinin üstüne yapışmış, üstüne yazılmış, silinmiş veya aşınmış barkodların yollanması durumunda kesinlikle puana hak kazanılamaz veya herhangi bir hak iddia edilemez. extra sistemine üye olamaksızın barkod/lar gönderilmesi halinde müşteri hizmetleri, Barkodu/ları gönderen servis sahibini Programa üye olması için arayarak, sisteme kayıt olma işlemi gerçekleştirebilir ve puanlarının sisteme girişini sağlayabilir. Konu ile ilgili müşteri hizmetleri servis sahibini bilgilendirebilir. Puanlar kesinlikle paraya çevrilemez, hediye siparişinde yetersiz puan bakiyesi durumunda eksik kalan puanlar para ya da sair ödeme araçları ile tamamlanamaz, puanlar başka kişilerin hesabına aktarılamaz, gönderilmiş barkodların iadesi istenemez. Satın alınan ve Barkodu kesilerek kampanya kapsamında puan kazanılan bir ürünün herhangi bir nedenle Servis tarafından iade edilmesi halinde, bu ürün için kazanılan puan da Servis’in hesabından otomatik olarak silinir. extra Sadakat programı kapsamında hangi üründen kaç puan alabileceğiniz genel bilgisine, size gelen hoş geldin seti içerisindeki broşürümüzden ve detay bilgiye de www.extra-sadakat-programi.com.tr web sitesindeki ürün puan tablosundan erişebilirsiniz. Unutmayın, satın aldığınız her extra’ya dahil Bosch ürünü, size farklı puan kazandıracaktır.

extra 2019-2020 dönemi için, son barkod kabulü 30.11.2020’dır. Bu tarihten sonra gönderilen barkodlar, 2019-2020 döneminde kullanılamayacak; programın yenilenmesi halinde, yeni dönemde (2021-2022) kullanılmak üzere hesabınıza işlenecektir.
 
Kazandıran Ürünler


 

Puanlarımı nasıl harcarım?


extra Sadakat programı kapsamında kazanmış olduğunuz puanları www.extra-sadakat-programi.com.tr web sitesinde puanınız mertebesinde pek çok seçenek arasından tercih etmiş olduğunuz hediyeyi seçerek harcayabilirsiniz. 31 Aralık 2020 tarihinden sonra extra sistemi sona ermeyebilecek, 2 yıllık yeni bir süre başlayabilecektir.
 
Ödül Kataloğu


 
İletişim.
X