GENEL ŞARTLAR


I. Genel Kurallar


 
  1. extra (Program), Programa katılan  Bosch Otomotiv Servislerine ve Bağımsız Otomotiv Servislerine promosyon, puan kazanma, puan harcama ve ödül kazanma gibi imkanlar sunan Bosch San. ve Tic. A.Ş.’ye ait müşteri sadakat ve pazarlama programıdır. extra’nın mülkiyeti Bosch San. ve Tic. A.Ş.’ye (Bosch) aittir.
     
  2. Program, Servisler tarafından Türkiye Cumhuriyeti ve Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti genelinde Programa dahil Bosch ürün ve/veya hizmet alımlarında, ürün üzerindeki Barkod kesilmek ve Bosch’a gönderilmek suretiyle puan kazanmak, Bosch tarafından onaylanmış puan toplamına karşılık, Bosch tarafından hazırlanan hediye katalogunda yer alan ürünler arasından hediye sipariş etmek ve teslim almak, iptal işlemleri ve bildirilecek diğer faydalardan yararlanmak şeklinde işleyecektir.
     
  3. Programa sadece Bosch otomotiv servisleri ve Bağımsız otomotiv servisleri (Servisler) katılabilecektir. Söz konusu servisler adına başvuruyu sadece servisin yetkilisi gerçekleştirebilir. Bosch otomotiv servisleri ve Bağımsız otomotiv servisleri dışındaki servisler ve nihai tüketiciler Programdan faydalanamazlar.
     
  4. Başvuru formunun doldurulması ile genel şartlar kabul edilmiş sayılır. Programa katılan Servisler, Bosch tarafından onaylanması kaydıyla başvuru formunun doldurulmasından sonraki Programa dahil ürün ya da hizmet alımlarında puan kazanmaya başlayacak ve formunun sisteme tanımlanmasını takiben, biriktirmiş olduğu puanlarıyla Programa dahil hediye katalogundan hediye sipariş edebilecektir. Programa dahil olmayan ürün ya da hizmet alımından puan kazanılamaz. Programa dahil olmayan ürün ya da hizmete ilişkin barkod gönderilmesi halinde bu barkodlar “Geçersiz“ olarak kabul edilir ve iade edilmez. Başvuru neticesinde, programa katılan ilgili Servise extra üye numarası verilecektir. Programa dahil olmak için başvuruda bulunulması, Bosch’a söz konusu başvuruyu kabul etme yükümlülüğü getirmez.
     
  5. 18 yaşından küçükler extra programı üyesi olamazlar, programa katılan Servisleri temsil edemezler, üye numarası alamazlar ve Programdan faydalanamazlar.
     
  6. Servisler, Bosch’a iletmiş olduğu ve başvuru formunda yer alan ve ileride vereceği alışveriş ve kişisel bilgilerini gerek Bosch’a gerekse Bosch tarafından belirlenen 3. kişiler ve program ortakları ile düzenlenen aktivitelere ya da kampanyalara davet, posta, e-posta gönderileri, tanıtım ve benzeri her türlü pazarlama  faaliyetlerinde ve benzeri diğer nedenlerle kullanılmak üzere paylaşılabileceğini, bu firmalarca kullanılabileceğini ve Servisler aksini belirtmedikçe bu firmaların, kendisiyle kısa mesaj, internet, mektup, telefon vb. yollarla iletişime geçebileceğini kabul eder.
     
  7. Programında herhangi bir suistimalinin tespit edilmesi halinde ilgili Servis, herhangi bir puan veya hediye kazanamayacağı gibi yüklenmiş olan puanlar da Bosch tarafından silinebilir.
     
  8. Kazanılan puanlar, sisteme kaydedilecek ve sistemsel herhangi bir gecikme olmaması durumunda, 3-5 iş günü içerisinde Servisin puan hesabına aktarılacaktır.
     
  9. Bosch gerekli gördüğünde, önceden haber vermek koşuluyla Programı herhangi bir neden göstermeksizin iptal edebilir ve bu Programa ait puanları silebilir. Böyle bir durumda Servis/ler hiçbir tazminat vb. talepte bulunamazlar.
     
  10. Bosch, önceden haber vermek koşuluyla program şartlarını değiştirebilir, dilediğinde Programı, başka bir firma veya Bosch ortaklıklarına devredebilir veya başka programlarla birleştirebilir, başka markalar ile işbirliği yapabilir.
     
  11. Bosch , programın kapsamını, kurallarını ve koşullarını, kazanılacak puanları ya da hediye ürün puanlarını tek taraflı olarak değiştirme hakkını saklı tutar.
     
  12. Program ortaklarında Servislere sunulan program kapsamı ve faydalar farklı olabilir ve değiştirilebilir.
     
  13. Servisler başvuru formunu doğru olarak doldurduğunu, teslimatların formda belirtilen bilgilere göre yapılacağını kabul eder. Servisler formda beyan ettiği bilgilerin değişmesi durumunda bilgilerini güncellemekle yükümlüdür. Bilgilerin güncellenmemesi nedeniyle doğabilecek yükümlülük ve masraflardan Bosch sorumlu değildir.
     
  14. Basım yanlışlıklarından kaynaklanan hatalar bağlayıcı değildir.
     
  15. Programa katılan Servis, puan bilgilerinin doğruluğunu kontrol edecek ve gerekiyorsa itirazını anında yapacaktır.

 

II. Katılım ve Uygulama Koşulları


 
  1. Üyelik Başvurusu & Web Sitesi Kullanımı
    Bu sadakat programı extra üyelerine özel olarak düzenlenmiştir. extra sadakat programından yaralanabilmek için Bosch otomotiv ya da bağımsız otomotiv servis sahibi olma şartı mevcuttur, Bosch otomotiv ya da bağımsız otomotiv servis sahibi olduğunuz takdirde kayıt olabilirsiniz. Bu ödül programı ile puan biriktirmiş tüm Bosch otomotiv servisleri ve Bağımsız otomotiv servisleri, extra’ya dahil olan Bosch Otomotiv ürünlerinden (yedek parça ve test cihazları) satın alma yaptıkça kazanmış oldukları puanları www.extra-sadakat-programi.com.tr  web sitesi üzerinden online olarak 7/24 harcayabilirler. Bosch’un, extra’ya dahil olan ürün ve ödülleri değiştirme hakkı saklıdır.
     
  2. Üyelik işlemlerimi nasıl yapabilirim?
    Bosch tarafından size farklı mecralar üzerinden (Broşür, E-Mail, SMS vb.) yapılacak tanıtım ve bilgilendirme sonrasında www.extra-sadakat-programi.com.tr  web sitesine giriş yaparak üyelik kaydınızı yaptırabilirsiniz. Kayıt esnasında verdiğiniz cep telefon bilgisine istinaden, size yollanan özel şifre ve bildirilen extra üye numarası ile sisteme giriş yapabilirsiniz. Bu şifre sadece tek seferlik giriş için geçerlidir. Başarılı ilk giriş sonrasında, bu şifreyi değiştirip (ŞİFRE KURALLARI) yeni şifre oluşturmalısınız. Her sisteme girişinizde kullanıcı adı olarak üye numaranızı ve şifrenizi belirtmelisiniz. extra sisteminde yer alan kayıt formunu eksisiz doldurduktan sonra, size kayıt formunda bildirdiğiniz iş adresine size bir hoşgeldin zarfı gönderilecektir
     
  3. Unutmayın
    Tarafınızdan sağlanan tüm bilgilerin (Cep telefonu, E-posta adresi, iş adresiniz vs.) doğruluğunun ve değişikliklerinin zamanında bildirilmesi sizin sorumluluğunuzdadır. Tarafınızdan sağlanan bilgilerin sistem/internet üzerinden değiştirilebilmesi mümkün değildir. Ayrıca kullanıcı adı ve şifrenizin güvenliği sizin tarafınızdan sağlanmalıdır. Bu bilgilerin başkaları tarafından öğrenilip kullanılmasından doğacak zararlardan Bosch San ve Tic. A.Ş. ve Sanal Mağaza A.Ş. sorumlu değildir. Sorularınız olduğunda info@extra-sadakat-programi.com.tr adresine mail atarak ya da 0 216 538 5292 (Haftaiçi 09.00-18.00 saatleri arasında) müşteri hizmetler hattımızı arayarak destek talep edebilirsiniz.
     
  4. Nasıl Puan Toplayacağım?
    extra sistemine dahil olan Bosch ürünlerinin ambalajında yer alan barkodları ve test cihaz kurulumunda size verilen barkodları toplayıp hoş geldin setinde yer alan barkod formunu doldurarak yine sette yer alan zarf ile iş ortağımız Sanal Mağaza A.Ş.’ye ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. Doğrudan Bosch’a gönderilen belge ya da talepler dikkate alınmayacaktır. Gönderdiğiniz barkodlar (iş ortağımız Sanal Mağaza A.Ş tarafından) tarama (scan) işleminden geçtikten ve Bosch’un onayından sonra otomatik olarak puan hesabınıza işlenir ve güncellenir. Belirli zaman aralıklarında yapılacak farklı ürün gruplarında olacak kampanya ve/veya hediye puan verilmesi Bosch’un insiyatifindedir. extra sadakat programında yer almayan Bosch ürün barkodları yollanması durumunda kesinlikle puana hak kazanılamaz veya herhangi bir hak iddia edilemez. Sadakat programında yer alan fakat yırtılmış, birbirinin üstüne yapışmış, üstüne yazılmış, silinmiş veya aşınmış barkodların yollanması durumunda kesinlikle puana hak kazanılamaz veya herhangi bir hak iddia edilemez. extra sistemine üye olamaksızın barkod/lar gönderilmesi halinde müşteri hizmetleri, Barkodu/ları gönderen servis sahibini Programa üye olması için arayarak, sisteme kayıt olma işlemi gerçekleştirebilir ve puanlarının sisteme girişini sağlayabilir. Konu ile ilgili müşteri hizmetleri servis sahibini bilgilendirebiliir. Puanlar kesinlikle paraya çevrilemez, hediye siparişinde yetersiz puan bakiyesi durumunda eksik kalan puanlar para ya da sair ödeme araçları ile tamamlanamaz, puanlar başka kişilerin hesabına aktarılamaz, gönderilmiş barkodların iadesi istenemez. Satın alınan ve Barkodu kesilerek kampanya kapsamında puan kazanılan bir ürünün herhangi bir nedenle Servis tarafından iade edilmesi halinde, bu ürün için kazanılan puan da Servis’in hesabından otomatik olarak silinir. extra Sadakat programı kapsamında hangi üründen kaç puan alabileceğiniz genel bilgisine, size gelen hoş geldin seti içerisindeki broşürümüzden ve detay bilgiye de www.extra-sadakat-programi.com.tr  web sitesindeki ürün puan tablosundan erişebilirsiniz. Unutmayın, satın aldığınız her extra’ya dahil Bosch ürünü, size farklı puan kazandıracaktır.

    extra 2019-2020 dönemi için, son barkod kabulü  30 Kasım 2020’dır.  Bu tarihten sonra gönderilen barkodlar, 2019-2020 döneminde kullanılamayacak; programın yenilenmesi halinde,  yeni dönemde (2021-2022) kullanılmak üzere hesabınıza işlenecektir.
     
  5. Nasıl Puan Harcayacağım?
    extra Sadakat programı kapsamında kazanmış olduğunuz puanları www.extra-sadakat-programi.com.tr  web sitesinde puanınız mertebesinde pek çok seçenek arasından tercih etmiş olduğunuz hediyeyi seçerek harcayabilirsiniz. 31 Aralık 2020 tarihinden sonra extra sistemi sona ermeyebilecek, 2 yıllık yeni bir süre başlayabilecektir.
     
  6. Puan geçerlilik süresi
    extra puanlarının son geçerlilik tarihi 31 Aralık 2020’dır. Bu tarihten sonra sistemde çözülmeyen/harcanmayan/kullanılmayan puanlar sıfırlanacaktır. Böyle bir durumda herhangi bir itirazda ya da talepte bulunulamaz. 31 Aralık 2020 tarihinden sonra extra sistemi sona ermeyebilecek, 2 yıllık yeni bir süre başlayabilecektir.
     
  7.  Extra Uygulamalar
    Program üyesi herhangi bir Servis, Program şart ve koşullarına uygun başka bir Servis’i sisteme kayıt olması için önerir ise, öneren Servis Bosch tarafından belirlenecek ekstra puan kazanır. Söz konusu puan, öneren Servis’in hesabına otomatik olarak aktarılır. Bu işlem için, sistemde/internet sitesinin ilgili bölümüne, öneren servis sahibinin üye numarasının doğru bir şekilde girilmesi gerekmektedir.
     
  8. Ödüller
    www.extra-sadakat-programi.com.tr  web sitesinde sizlere farklı kategoride pek çok değişik hediye seçeneği sunuyoruz. Lütfen seçim(ler)inizi buradan yapınız. www.extra-sadakat-programi.com.tr  web sitesinde yer alan herhangi bir ürüne ulaşmak veya aradığınız bir ürünün burada bulunup bulunmadığını öğrenmek için kategorileri veya hızlı arama motorunu kullanabilirsiniz. Hızlı arama motorunun kutucuğuna yazacağınız anahtar sözcük veya tanım ile tüm markalarda veya seçtiğiniz bir kategoride arama yapabilirsiniz. 7 gün 24 saat dilediğiniz zaman internet sitemizden ödül talebinde bulunabilirsiniz. Hediyeler ile ilgili olarak aşağıdaki bilgilendirme notları, koşullar ve uygulama çok önemlidir, lütfen dikkat ediniz. Hediye kampanyamızda yer alan ürünler stoklarla sınırlıdır. Ürünlerde renk ve desen garantisi verilmez ve renk ve desen değişikliği olabilir. Seçtiğiniz hediyenin teknik nedenlerden dolayı sağlanamaması ya da stoklarda tükenmesi durumunda, seçmiş olduğunuz ürün özelliklerine en yakın özellikte yeni bir hediye seçeneği sizlere gönderilir. Onaylamamanız halinde ürüne ilişkin puan hesabınıza iade edilecektir. Bosch San. ve Tic. A.Ş. ve/veya Sanal Mağaza A.Ş. gerekli gördüğü takdirde kampanyada yer alan hediyelerin bir kısmını ya da tamamını katalogdan çıkartabilir, mevcut ürünleri bir başkası ile değiştirebilir veya gerek mevcut hediyenin puan değerlerini gerekse satın alınan üründen kazanılacak puan değerlerini değişen fiyatlar doğrultusunda güncelleyebilir. Benzer şekilde mevzuat değişikliği, resmi merci veya yargı kararları kapsamında önceden haber vermeksizin sistemi durdurulabilir. Web sitesindeki ve kataloglarımızdaki tipografik hataların hiçbir hukuki bağlayıcılığı olmadığı gibi, bu hatalardan ötürü Bosch San. ve Tic. A.Ş. ve/veya Sanal Mağaza A.Ş. sorumlu tutulamaz.
     
  9. Ödül Teslimatları
    Siparişleriniz Sanal Mağaza A.Ş.’ye ulaştığında, hediyeniz öncelikle tedarik edilecek ve sonrasında kargo firması aracılığı ile tarafınıza gönderilecektir. Kargo ücreti ödemeniz gerekmemektedir. Hediye sadece üye Servisin kayıt esnasında bilgisini girdiği iş adresine yapılacaktır. Başka bir adrese ya da kişiye sevkiyat yapılamaz. Hediyeleriniz elinize ulaştığında kargo paketini açıp kontrol ettikten sonra teslim alındı belgesini imzalayınız. Hediyenizin hasarlı, eksik, defolu ya da talep ettiğiniz hediyenin dışında bir hediye çıkması durumunda ürününüzü teslim almayıp kargo görevlisine iade ediniz ve tutanak tutturunuz. Hediyeler teslim alındıktan sonra ortaya çıkabilecek eksik ya da hasarlı ürün şikayetleri kabul edilmeyecektir. Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti (KKTC) için ürün sevkiyat koşulları farklılık arz edebilir ve Kıbrıs Gümrüklerinin koşulları uygulanır.
     
  10. Üyelik iptali
    Üyeliğinizi iptal etmek istemeniz halinde, müşteri hizmetlerimizle temasa geçerek, size gönderilecek üyelik iptal dilekçesini müşteri hizmetlerimize göndermeniz gerekmektedir. Göndermiş olduğunuz barkodlarda tutarsızlık/yetersizlik olması ve/veya işbu genel şartlara aykırı hareket edilmesi ve/veya Bosch tarafından belirlenen diğer koşullara aykırılık halinde Bosch, üyeliğinizi dondurabilir/iptal edebilir. Böyle bir durumda, vermiş olduğunuz siparişler dikkate alınmayacak ve tarafınıza sevk edilmeyecektir. Üyeliğin herhangi bir nedenle iptal olması durumunda; üye Servisin kazandığı puanlar otomatik olarak silinecek olup; üye Servis, bu puanlara ilişkin herhangi bir hak iddia edemez.
    Üye Servisin( ya da yetkilisinin)bilgileri Bosch tarafından extra kapsamında kullanılmak üzere saklanabilinir.
     
  11. Ürün İade Prosedürleri

a. Adres Sorunu
(Adresin Hatalı Olması / Eksik Olması / Alıcının Adreste Bulunamaması)

Bu statüdeki tüm ürünler kargo tarafından geri iade edilir ve durum hakkında müşteriye dönemsel olarak bilgi verilir.
 

b. Ürün Sorunu I
(Ürünün Hasarlı Olması / Eksik Olması)

• Müşteri, kargo yetkilisinden ürünü teslim almadan önce hasarlı/eksik olup olmadığını kontrol etmelidir. Müşterinin kargodan teslim aldıktan sonra yaptığı hasarlı/eksik ürün iadeleri kabul edilmez.
•Müşteri kargo yetkilisinden ürünü teslim almadan önce hasarlı/eksik olduğunu fark ederse, tutanak tutturup, hiçbir belge imzalamadan, tutanakla birlikte kargo yetkilisine teslim etmelidir. Bu şekilde teslim edilen ürün iadeleri sonucunda müşteriye yeni ürün gönderimi yapılır.
 

c. Ürün Sorunu II
(Ürünün Arızalı Olması)

Müşteri, arızalı ürünü için ürün irsaliyesi ve garanti belgesi ile birlikte yetkili teknik servislere başvurmalıdır. Yetkili teknik servislerde yaşanacak sorunlarda çözüm için destek verilebilir. Doğrudan Bosch’a yapılacak başvurular kabul edilmeyecektir.
 

d. Ürün Sorunu III
(Yanlış Ürün Gönderilmesi)

Müşteriye yanlış (talep ettiğinden farklı türde) ürün teslim edilmesi halinde, ürün teslim alındıktan sonra 7  iş günü içerisinde, ancak orijinal ambalajı bozulmamış ve ürün kullanılmamış ise, iade edilebilir. Ardından doğru ürünün müşteriye ulaşımı en kısa sürede yapılır.


Bosch’un işbu Programa ve içeriğine ilişkin her türlü hakkı saklıdır. Bosch San. ve Tic. A.Ş.

İletişim.
X